چت رومclose
پایان نامه بهینه‌سازی همزمان مصرف انرژی و عملکرد قطار در سیستم‌های راه‌آهن برقی
ورود به انجمن
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم
اطلاعات اضاقي پست ها
پيام ما: اولين نيستيم ولي بهترين خواهيم بود.
تعداد بازديد 109
نويسنده پيام
yas آفلاين مدیرکل انجمن
ارسال‌ها : 167
عضويت: 24 /1 /1393
محل زندگي: Tehran
سن: 25
پایان نامه بهینه‌سازی همزمان مصرف انرژی و عملکرد قطار در سیستم‌های راه‌آهن برقی.
فرمت : wordتعداد صفحات: ۱۳۰.
چکیده
امروزه با توسعه سریع سیستم‌های حمل و نقل ریلی درون شهری و برون شهری، تقاضای انرژی مصرفی و همچنین کیفیت سرویس دهی مطلوب‌تر افزایش یافته است.رقابت در این عرصه می‌تواند در نحوه اجرای یک سفر بهینه با اهداف حداقل تاخیر زمانی سفر و حداقل انرژی مصرفی شکل بگیرد.در این پایان‌نامه چگونگی حصول یک سفر کارآمد توسط یک قطار، تحت قیود پروفیل مسیر و حدود سرعت مورد بررسی قرار گرفته است.در این راستا، روش‌های بهینه‌سازی چند‌هدفه تکاملی NSGA-II و MOPSO و همچنین روش بهینه‌سازی تکاملی یک‌هدفه Krill Herds، برای تولید یک تراژکتوری سرعت با حداقل انرژی مصرفی، حداقل تاخیر زمانی سفر و همچنین با تامین آسایش مسافرین، مورد استفاده قرار گرفته است.نتایج به ازای یک زمان سفر معین ۱۲۰۰ ثانیه‌ای نشان داد که تراژکتوری سرعت تعیین شده توسط NSGA-II دارای بهترین عملکرد و کمترین انرژی مصرفی نسبت به دو الگوریتم دیگر است.همچنین جبهه‌های پارتو منتجه به ازای تعداد اعضا و تکرار یکسان نشان داد که در زمان‌های سفر کوتاهتر از حدود ۱۱۰۰ ثانیه و طولانی‌تر از ۱۵۰۰ ثانیه، MOPSO می‌تواند دارای نتایج مطلوب‌تری باشد.
.
تصویر: http://cloobfile.ir/wp-content/uploads/edd/2017/09/%D8%AA%D8%B1%D8%A7%DA%A9%D9%86%D8%B4-%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%81%D9%88%D8%B1%D9%85%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1%DB%8C-300x108.jpg
.
.
.
پایان نامه بهینه‌سازی همزمان مصرف انرژی و عملکرد قطار در سیستم‌های راه‌آهن برقی.
فهرست مطالب:


  1. ۱٫ فصل اول مقدمه


  2. ۲ فصل دوم مروری بر سیستم‌های تراکشن راه‌آهن۲‌.۱‌ سیستم‌های تراکشن الکتریکی۲‌.۱‌.۱‌ محرکه موتور DC۲‌.۱‌.۲‌ محرکه موتور AC۲‌.۲‌ تراکشن دیزل الکتریک۲‌.۳‌ تراکشن هیبریدی۳ فصل سوم مروری بر روش‌های بهینه‌سازی۳‌.۱‌ بهینه‌سازی یک‌هدفه۳‌.۲‌ مفاهیم بنیادی در بهینه‌سازی چند‌هدفه۳‌.۳‌ جستجو و تصمیم‌گیری۳‌.۴‌ مروری بر روش‌های مرسوم در بهینه‌سازی چند‌هدفه۳‌.۴‌.۱‌ روش مجموع وزن‌دار۳‌.۴‌.۲‌ روش مقیدسازی ε۳‌.۵‌ الگوریتم‌های تکاملی در بهینه‌سازی یک‌هدفه و چند‌هدفه۳‌.۵‌.۱‌ الگوریتم بهینه‌سازی تکاملی یک‌هدفه Krill Herds۳‌.۵‌.۲‌ جستجوی چند‌هدفه۳٫۵٫۳ الگوریتم بهینه‌سازی چندهدفه تکاملی NSGA-II۴٫۵٫۳ الگوریتم بهینه‌سازی چندهدفه تکاملی MOPSO۴ فصل چهارم مدل‌سازی حرکت قطار و توان تراکشن۴‌.۱‌ فیزیک حرکت وسایل نقلیه۴‌.۱‌.۱‌ آشنایی کلی۴‌.۱‌.۲‌ کشش سطحی۴‌.۱‌.۳ مقاومت قطار۴‌.۱‌.۴‌ جرم موثر۴‌.۱‌.۵‌ معادله عمومی حرکت وسیله نقلیه۴‌.۲‌ مدل‌سازی و شبیه‌سازی۴‌.۲‌.۱‌ سوییچ وضعیت وسایل نقلیه۴‌.۲‌.۲‌ ورودی‌های عملیاتی۴‌.۲‌.۳‌ شبیه‌ساز حرکت قطار۴‌.۳‌ معادلات حالت و توابع هدف۵فصل پنجم بهینه‌سازی تراژکتوری سرعت قطار۵‌.۱‌ اصل بخش‌بندی مسیر و گراف سرعت۵‌.۲‌ ارائه یک استراتژی رانندگی کارآمد۵‌.۲‌.۱‌ ساخت تراژکتوری سرعت۵‌.۲‌.۲‌ تعیین شاخص کنترل با ضریب آسایش مسافرینپایان نامه بهینه‌سازی همزمان مصرف انرژی و عملکرد قطار در سیستم‌های راه‌آهن برقی۵‌.۳‌ پیاده‌سازی الگوریتم بهینه‌سازی چندهدفه NSGA-II روی مساله مورد نظر۵‌.۳‌.۱‌ تعیین جمعیت اولیه۵‌.۳‌.۲‌ ابتکار در هدایت فرآیند جستجو۵‌.۳‌.۳‌ تعیین برازندگی اعضای فرآیند بهینه‌سازی۵‌.۴‌ پیاده‌سازی الگوریتم بهینه‌سازی چندهدفه MOPSO روی مساله مورد نظر۵٫۵‌ پیاده‌سازی الگوریتم بهینه‌سازی یک‌هدفه KH روی مساله مورد نظر۵‌.۶‌ بیانی از مقاوم بودن در روش‌های بهینه‌سازی تکاملی۵‌.۶‌.۱‌ مقاوم بودن در بهینه‌سازی یک‌هدفه۵‌.۶‌.۲‌ مقاوم بودن در بهینه‌سازی چند‌هدفه تکاملی۵‌.۷‌ مورد مطالعاتی۵‌.۸‌ نتایج شبیه‌سازی و مقایسه۵‌.۸‌.۱‌ نتایج حاصل از اعمال الگوریتم NSGA-I۵‌.۸‌.۲‌ نتایج حاصل از اعمال الگوریتم MOPSO۵‌.۸‌.۳‌ نتایج حاصل از اعمال الگوریتم KH۵‌.۸‌.۴‌ تراژکتوری‌های سرعت بهینه۵‌.۹‌ مقایسه نتایج با یک مرجع۵‌.۱۰‌ ارائه یک شیوه برای استفاده از روش‌های پیشنهادیپایان نامه بهینه‌سازی همزمان مصرف انرژی و عملکرد قطار در سیستم‌های راه‌آهن برقی۶ فصل ششم بهبود کارایی سیستم تراکشن الکتریکی بوسیله کاهش عدم تعادل جریان و همزمان تامین توان راکتیو مورد نیاز۶‌.۱‌ ساختار کلی یک سیستم ۲×۲۵ کیلو ولت AC اتوترانسفورماتوری۶‌.۲‌ عیب یابی سیستم و ارائه راه‌حل۶‌.۳‌ اجرای SVC۶‌.۴‌ متعادل‌سازی جریان بار۶‌.۵‌ جبران‌سازی توان راکتیو۶‌.۶‌ تعریف مساله۶‌.۷‌ فرآیند بهینه‌سازی۶‌.۸‌ نتایج و بررسی۷ فصل هفتم نتیجه‌گیری و پیشنهاداتمنابع و مراجعپیوست‌ها
    .
    .

سه شنبه 11 مهر 1396 - 11:29
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
ارسال پاسخ
برای نمایش پاسخ جدید نیازی به رفرش صفحه نیست روی تازه سازی پاسخ ها کلیک کنید !



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :